Od 10 lat projektuję i realizuję badania. Jestem badaczem z krwi i kości, z pasji i ciekawości. Przez większość tego czasu byłam przyzwyczajona do niezależności. Potem pojawił się service design i nieźle namieszał.

 

Bo kiedy jesteś badaczem, wiesz jak ważne jest to, aby dobrze przeprowadzić wywiad. Nie można wpływać na respondenta, sugerować mu odpowiedzi, pospieszać, jedne aspekty warto pogłębić, inne odpuścić. Jednak kiedy jesteś projektantem, wiesz jak otwierające i poszerzające perspektywę jest usłyszenie przez grupę warsztatową głosu klienta „na własne uszy”.

Kiedy pierwszy raz usłyszałam o service designie poczułam, że ktoś wchodzi na moje podwórko i próbuje się rządzić. A to zupełnie nie tak 🙂

Jeśli jesteś badaczką_em i nie wiesz czym jest service design lub właśnie zaczynasz z nim swoją przygodę, może przydać Ci się moje szkolenie, które będę prowadzić w PTBRiO już za miesiąc. Dowiesz się jak wyglądają poszczególne etapy procesu oraz jaka jest rola badacza w projektowaniu usług.

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij TUTAJ. Do zobaczenia?

Published On: 28 listopada, 2021 / Tags: , , , , /