Biznes
Słuchanie głosu klientów to połowa sukcesu rozwijających się firm. Nie chodzi jednak tylko o to, aby klientów usłyszeć. To pierwszy krok. Chodzi o to, aby na podstawie zidentyfikowanych potrzeb podjąć działania, które naprawią zdiagnozowane usterki i wypromują to, co działa dobrze. Mówię to jako osoba, która posiada doświadczenie w realizacji badań oraz ich zlecaniu (dla jednej z największych instytucji finansowych w kraju). Znam to od środka.
Poniżej przygotowałam dla Ciebie szybkie wskazówki, co wybrać w zależności od wyzwania, przed którym stoisz.
TAKE A BREATH
RESEARCH BREATH
Dlaczego my? Jestem nie tylko badaczką, ale i projektantką rozwiązań. Nie robię badań w ciemno – doradzam kiedy i jakie badania wykonać oraz umieszczam je w procesie projektowym. Moim celem jest dalsza praca z wynikami badań – nie tylko dostarczenie ich Tobie, ale zaopiekowanie się wykorzystaniem jego wyników, pomoc w zmianie Twojej firmy.